top of page
foni-papik-pro-3x72-p-kartinki-krasnaya-tochka-na-prozrachnom-fo-1.png

 Пакетна підтримка

Пакет технічної підтримки “50”
 

700 USD/пакет

В даний пакет включено:

  • 50 задач підтримки

  • строк зберігання пакету – 12 місяців

  • вартість однієї задачі 14 USD/задача

Пакет технічної підтримки “10”
 

160 USD/пакет

В даний пакет включено:

  • 10 задач підтримки

  • строк зберігання пакету – 6 місяців

  • вартість однієї задачі 16 USD/задача

Пакет технічної підтримки “20”
 

300 USD/пакет

В даний пакет включено:

  • 20 задач підтримки

  • строк зберігання пакету – 6 місяців

  • вартість однієї задачі 15 USD/задача

Пакет технічної підтримки “5”
 

85 USD/пакет

В даний пакет включено:

  • 5 задач підтримки

  • строк зберігання пакету – 6 місяців

  • вартість однієї задачі 17 USD/задача

foni-papik-pro-3x72-p-kartinki-krasnaya-tochka-na-prozrachnom-fo-1.png

Як ми працюємо з вашими зверненнями

Ми цінуємо ваш час і робимо все, щоб підтримка була максимально прозорою, швидкою та ефективною.
Нижче — прості принципи, за якими працює наша служба підтримки 👇

1. Обробка звернень

    Після отримання звернення наш спеціаліст оперативно аналізує його суть.
    Кожне звернення за замовчуванням відповідає одній задачі.

2. Кілька питань — кілька задач

    Якщо у зверненні міститься кілька незалежних питань, ми розділяємо їх на окремі задачі.
    Після вирішення всієї сукупності питань списується відповідна кількість задач (наприклад, 2 або більше).

3. Навчання, демо та консультації

    Ми завжди готові провести для вас навчання або презентацію системи.
    Тарифікація проста: 30 хвилин навчання = 1 задача.

4. Ліміт на виконання задачі

    Кожна задача має обмеження у 2 години виконання.
    Якщо завдання потребує більше часу — воно переходить у формат окремої проєктної роботи.

5. Програмування та розробка

    Запити, що потребують розробки чи написання коду, не належать до задач підтримки — вони реалізуються в межах     окремих проєктів.

6. Прозорість у кожному кроці

    Після виконання задач відповідальні особи з вашої сторони отримують email-звіт із детальною інформацією:

  • кількість виконаних задач;

  • у рамках якого звернення вони були виконані;

  • ім’я спеціаліста;

  • дата завершення.

CRMIX_Logotype.png

Відділ продажу

+38 063 721 60 30

crmix.team@gmail.com

Офіційний партнер:

Creatio_logo.png
bottom of page